Shoopiingg!

Idag har jag vatt i stan med mamma, köpte mycket saker!:P Jeans, jeansjacka, 3 toppar och min älskade adidaströja!!!!!!!!!!!!!!<33 Haha:P Och när vi va där så va det en stor scen där och de ropade i högtalaren att Next 3 skulle komma om några minuter! (De som var med i deltävlingen i melodifestivalen igår) De sjöng 2 låtar, baby och Esta Noche. Tänkte på soffi direkt så tog lite bilder:P<3 Nu har jag pluggat så mkt tyska att min hjärna sprängs. Shit vad trist det e !
Här kommer en av alla bilderna, for you soffi!




 Ursäkt kvaliten:P Tagen m mobilkameran.


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: fia

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :D

2009-03-01 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0