Yes man!




Home sweet home, å var man hemma igen. Var och såg Yes Man med Jasse och Beccy:D Trevligt, trevligt. Men nu r man 170 spänn fattigare:P Men man måste ju få ha kul ibland. Eller hur? Idag har jag varit med Jasse sen 11. Vid 12 kom beccy hem från gudstjänsten med a. Då kom hon hem till Jassse och vi käkade lite:) Sen var vi inne på jasses rum och gjorde det vi brukar. Prata skit:P Haha... Nu pratar jag med Beccs och Jasse i telefon:) Skit kul:P Imorron ska jag typ upp tidigt och fotta med beccs och jass. Det ska bli mys. Nu tbx till filmen. Den hette ju som sagt Yes man. Det var om en kille som hette Carl Allen (Jim Carrey) som jobbade på en bank. Han typ var alltid negativ till allt och så:P Så en dag blev han med i nån styrelse där man var tvungen att säga Yes till allting. Sen träffade han en tjej och dem blev tsm och skulle flytta ihop. Det var en super film och jag skulle definitivt vilja se den igen!
5 av 5 klackskor av mig;)




//Modetjej

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Busted!! f'n c!! Ja va gudtjänst med dig! jag har länkat din blogg från min! tror du inte mina päron går in där och läser?:O:O:O

2009-01-06 @ 22:37:56
URL: http://beccansneckan.blogg.se/
Postat av: bubblaN

Fan vad smaart med att ha sånna klack skor .)

2009-01-07 @ 18:48:17
URL: http://duoblebubblegum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0