Weekend

Nu var det lördag och idag har jag fördrivit min tid med att gå upp klockan 8, gått på konf läsning 9, ätit när jag kom hem vid 12, delat ut all reklam + avrapporterat:), fikat med morfar och blogagt lite;) Satt och funderade innan. På vad jag ska göra på sportlovet. Jag kom till slut fram till att jag ska shoppa i mängderXD Hehe... Inte för alla mina stålar men jag har t.ex 500 i presentkort på hm:) Nu ska jag nog faktiskt göra min tyska och so- läxa. Så slipper jag det imorron efter konfan. Kanske kan ut o fotta då jasse? :) Fast det ska ju regna:/ aja, får se imon. Ikv ska vi äta pizza och fortsätta kolla på alla band från när vi va små:P Jag var värsta fettot!:P Haha. 

Puss


//Modetjej 

Kommentarer
Postat av: Sara

kanske fira min födelsedag XD ?? <33 på ngn trevlig restaurang + :D

2009-01-31 @ 19:29:40
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0