Sofis mode

Idag har jag gått i skolan från 8 till halv 1. Snacka om att alla dagar borde va på det viset! ;P Nån som håller med? Då hinner man ju vara med kompisar och göra läxan och annat. Jag har t.ex idag vatt med Jass och Soffi:) Vi hade mysigt. Soffi, som ska bli journalist, intervjuade mig och Jasse lite. She's really good! Sen skulle vi på springa runt grej i skolan och träffa alla lärare. Det gick väl bra. Träffade typ alla där:P Sen kom jag hem och Jasse och jag gick ut på fotograferingsrunda. Vädert var underbart och solen höll på att gå ner. Blev lite fina bilder bland annat bilden nedan. Får sommar feeling av den:P Sen på hemvägen frös lilla cecilia ihjäl och var oerhört nära på att sätta sig ner och sova på en bänk över natten:P Men jag tvingade Jasse in på Ica där vi köpte choklad och Sofis mode. Älskar den tidningen! Nu ska jag gå och käka. Kyckling wraps står på menyn;) Mums...


Puss


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0