Sista dan' på lovet:(

Då var jag hemma från ännu en fullspäckad dag med Jasse och Beccy:D Vi började dagen vid 8 och gick ner till bageriet och handlade bullar:D Mums. Sen gick vi hem till jasse där vi åt frukost. Sen satte vi igång med städandet. Vi började med hennes proppfulla skrivbord sen tog vi ner bilder o sånt. Resultatet blev väl bra:D Jag hade svårt att se skillnad:P Men bokhyllan var inte proppfull med böcker längre i alla fall. XD Nu sitter jag och har ätit semla;) 2:a detta året:P Sen ska jag iväg och träna och efter det blir det fler inlägg. Hinner inte nu:( Sen skulle jag bara säga en sak. Det är VÄLDIGT fegt att skriva anonyma elaka kommentarer. Bara så att du som har gjort det ett antal ggr vet det! ok?? BRA!
Nu ska jag kolla allas bloggar:D


Puss så länge


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Haha åfaan:P Är och kommer alltid att vara!;)



Hehe.. a. den bilden är älskad!!<33

2009-01-07 @ 18:08:43
URL: http://beccansneckan.blogg.se/
Postat av: BeccanSneckan

och du?? Vad har hänt?:O vaddå för anonymt? <3

2009-01-07 @ 18:12:21
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0