Shoes is my blues...

Då var man hemma från en dag i stan:) Nu i kväll har jag ätit Chili con carne och kollat på en gullig film som lillebror ville hyra. Ibland får man låta honom välja;) Och nu mår jag skit efter att ha ätit SJUUUKT mkt choklad:P Var så hiiimla sugen på det:P Sen åt jag chips och usch ja:P..... Men jag hittade det jag letade efter i stan idag:D!!!! En kappa från Frk. och skor från Tubes. E galet kär i skorna:P Det är ett par svarta stövletter. De fanns bara på ett enda ställe i hela stan. De var de ända kvar av den sorten. Elr där va en 41 oxå:P Bilderna nedan är inte superbra eftersom att mitt rum inte är ''super'' att fotta i:P
Har inte kunnat blogga innan eftersom pappa fick göra virussökning. Sånt skit! Men här kommer bilderna, enjoy;) :


                                   
Klacken är 6 cm. Ser super små ut på bilden:P



En vanlig kort, svart ''trenchcoat''  :)


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia

Looking Good ;)

Men du vet väll att du inte får gå bredvid mig i dem? Nej, heh ba skoja. (=



Och skönt att du erkänner, yes box han är snygg där !



pussssss

2009-01-05 @ 23:08:13
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0