τα κορίτσια μου

Då var det söndag igen. Vf ska alltid tiden gå så fort under loven? Men snart e det ju sportlov och sen påsklov och sen sommarlov!!!! Shit vad jag längtar till sommaren! Stranden med kompisarna.....  Idag har jag mest spenderat tiden med att dela ut reklam. Men när jag var klar med det var min och mammas plan att vi skulle åka till gallerian och kolla in om de hade ett par stövlar och en trenchcoat (antagligen felstavat:P) till mig. Men vi hittade ingenting då jag och mamma har helt olika skosmak:P Så vi ska in till stan på tisdag istället:P Men istället för det jag var ute efter hittade jag på MQ ett par JÄTTE SNYGGA Miss Sixty jeans. Svarta och jättemjuka. Så jag köpte dem:P Dem hade kostat över tusen men var nersatta:) Så jag är väl antagligen snart pank efter alla mina små shopping rundor:P Men det e ju så himla kul! :P Elr hur?  Men jag blev kär i ett par Friis & Co. skor med. Ska visa bild. Nersatta till 250 kronor! Men fanns bara i 36:( Usch vad ledsen jag blev..... Men men... Nu ska jag städa mitt rum.



φιλιά  / eller dike som man oxå kan säga;) haha



//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0