IKEA

Idag var det en händelserik dag. Först åkte hela familjen in till stan där jag och mamma gick och kollade på kläder och lillebror och pappa på tv-spel saker:P Sen gick vi till Espressso House och jag tog en iskall choklad frapino. Väldigt bra för min hals nu i förkyldningstider. Svalkade härligt;) Sen kör vi på väg till IKEA. Då vi kör förbi en stor byggnad. SATS. Utbrister mamma:
- Oh, det e ju invigningen av SATS idag, Danny skulle ju uppträda här.. Och flinar.
- Haha mamma, utbrast jag.
Sen visade det sig att det va sant! FY FN VAD JAG BLEV SUR! Jag missade DANNY<3! Men jag lovar jag ska se min älskling i sommar! Både med E.M.D och all by himself. Och ni tjejer ska med.! :)
Men sen fick jag ta och lungna ner mig och försökte komma på andra tankar. Vilket inte var så lätt! Tack mamma för att du nämde det! Men när vi va inne på IKEA var jag fullt inne i att leta upp grejer till mitt rum:P Jag kollade på ny säng, spegel, förvaring, soffa och skrivbord mm. Det e bland det roligaste som finns, att inreda och planera ett rum. Men vi köpte inget utan skrev upp massa mått o sånt. Sen bar det av till mediamarkt. Jag kollade på datorer. Hittade en svinsöt rosa LG laptop:) Men sen kom jag på att jag inte vill ha en laptop längre. Jag ska ju spara till en iMac nu. :) Sen åkte vi hem och jag sorterade reklam och åt. Nu har jag kollat på film och sa sova. Måste vila bort min dumma förkylning:P 
Imorron ska jag dela ut reklam och inget mer typ:P Jo tyska:P 

Sweet dreams!<3


//Modetjej
 

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Macbook suger pc duger!!:D

macbook är inte bäst för det stinker som en häst!!!:D



Haha, men jag älskar dig ändå:P<33

2009-01-26 @ 22:35:48
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0