*Host*

Då var det tisdag. Igår fick jag gå hem från skolan. Hade skit ont i halsen och huvudet. När jag var hemma proppade jag i mig glass, ja! det e ju bra för halsen elr hur?XD Under tiden jag åt min glass kollade jag på He's the girl. En skit ball film för er som inte sett den:P Sen kollade jag på One Tree Hill! Jag ä ju besatt av den serien asså. Helt sjukt. Den är skit bra. Jagochbeccyhadeendiskussionidagpåmattelektionen. Honpåstodattchadmichaelmurrayinteehet:O Fy FN VAD HET HAN E!:P Och om ni i förra meningen trodde at ni hade fått synfel så har ni det! Nä, skämt o sido:P Jag hade lust att prova o skriva utan mellanslag. Det va skitjobbigt. Inget att rekomendera.
Nu ikväll har jag hunnit åka till statoil och hämta mina skor från hm, käka ching chong mat och pratat med sara i telefon. Det har oxå gjorts lite läxor:P Längtar till nästa avsnitt i One Tree Hill imorron. Jag längtar oxå till den 6:e februari då jag kanske ska ha tjejmiddag:) Måste hålla mig med att inte se systrar i jeans filmen tills dess!
Idag fick jag oxå svar på vf jag har så ont i svanskotan. Har antagligen en spricka i den:/ Ska sitta på kudde om det går:P:P Haha
Nu ska jag dra.



Puss


//Modetjej


Kommentarer
Postat av: fia

du måste bärja dig :P

2009-01-27 @ 19:20:18
URL: http://randfia.blogg.se/
Postat av: BeccanSneckan

Haha. skämt och sido?:P <33



Hm, mkt att berätta nu:P

Nej, CMM är itne het, han är fan blond!:O;P

Jag har sett klart systrar i jeans nu och snälla GUD låt den 6 februari komma fort som fan så att jag kan få se 2an:P



Och.. Jag tror jag måste skrivit fel med dendär lila saken. alltså testet:P Puss<33

2009-01-27 @ 20:03:00
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0