Friday night

Hejhej!


Då var det äntligen helg efter den långa skolveckanXD Haha... Idag har jag varit i skolan från 8:20 til 15:30:( Det suger med långa fredagar! När jag kom hem från skolan skulle jag iväg på träning. Var jätte seg i hela kroppen. Men jag insåg på denna träning hur jvla mkt jag älskar fotboll !!! Skulle inte klara mig utan det. :) Så nu sitter jag här. Chattar med ''Beccy''. Haha. Efter ett tag säger ''Beccy:
-För det sa Beccy!
Haha.. Det visade sig att jag hade suttit och chattat med Jasmine lila:P Hon e för söt den tjejen<333 Men nu har jag i alla fall käkat och ska snart hem till Beccy och sova där. Sen imorron måste jag VERKLIGEN sortera reklam:( SUGER! Men jag tjänar ju en del på det i alla fall;)  Funderade ett tag på att ta med kameran till Beccy. Men skiter nog i det:/ Blir så mkt att ta med jue. Nu ska jag dra.

Ha det så bra!


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, naaw, tack bby <3;)

2009-01-09 @ 22:13:50
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0