B&J

Idag har varit en lång dag, som det brukar faktiskt:P Började skolan 08:30 och slutade 15:30. I morse möttes jag av Sara i korridoren. Hennes nyfärgade hår är skit fint! Sen hade vi gympa o jag satt o kollade på. My damn cold vill inte försvinna:S Sen var det hem till Sneckan vid lunchtid, håltimme och kålpudding i skolan resulterade i att vi gick hem och käkade! Usch! Efter luchen var det matte och sen hem kunskap. Efter skolan har jag varit så duktig att bara kollat på tv:P Så nu blir det matte läxa för moi. Dessutom har mamma fått fnatt och gör egen potatis och purjulöksoppa. Ska bli interessant om det blir gott:P I'm not a big fan of it though:/
Tror att det är den nya engelsklärarens fel att jag slänger in lite engelska ord då och då.... Don't blame on me;)
Nu ska jag som sagt plugga.


Puss och kram och nyp i stjärten:P


//Modetjej


Kommentarer
Postat av: Sara

aw, tack <3 om du tkr chad är het. då ska du se BV! OMYGOD, i am in LOOOOOVE!

2009-01-28 @ 20:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0