10 suprises

Från Beccys blogg:)

10 saker ni inte visste om mig:


1. Jag har inte ätit smör på en endaste macka förrän 2 månader sen hos jasse;)


2. Jag totalt ÄLSKAR Danny Saucedo, E.M.D och allt som kretsar runt honom<3 :P


3. Det bästa med sommaren är när man cyklar ner tilll stranden med bästa, solar, badar, pratar strunt, läser tidningar, äter glass och bara lever livet<3333333


4. Jag hade tandställning för ca 7 månader sen:P


5. Älskar att vara pajas och underhålla andra:)


6. Är ganska ekonomisk enligt folk:P


7. Är VÄLDIGT godissugen just nu!:P


8. Har spelat fiol med Beccy när jag gick i..... vet inte:P
(var nog 5:an)


9. Har 2 kaniner. Lady och Kitty.


10. Älskar mina kompisar och familj! (Nyhet- knappast, men slut på ideér:P)

Nu vill jag se din lista!
Kommentera när den är upplagd så jag kan kolla in:D


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0