Tisdag

Idag har det varit en lagom lång skoldag:) Vi började klockan 8 och hade matte diagnos:S Hoppas det gick bra! Sen hade jag o jasse  lång håltimme eftersom att tyska fröken var sjuk. Vi satt med de andra i biblioteket o spelade bubblan och lite sånt. Sen gick jag o jasse. Vi bara gick runt på skolan o chillade. Kan vara skönt ibland. Sen so, val mojs. Inte kul! Sen elevens val. Alltså bara snack och sen svenska, skriva uppsats. Så det var min skoldag. Ovanligt chill. Sen gick jag hem, jasse hakade på;) Vi satt vid datan o kollade runt. Sen var det One tree hill. Stackars Jasse hade inget val. Jag skulle se det!:P E galen i det nu igen! Det e hemskt. Man vill bara se nästa avsnitt! Nu har jag ätit och varit på ica. Mamma var snäll o köpte Ben & Jerry glass till moi:) Det blev NY Super fudge:) Mums. Ska äta den framför tv:n sen. Fick oxå sofis mode så jag har nått att läsa ikv:) Denna veckan blir ganska lugn. Imorron halv kort dag.  På torsdag börjar vi 10 och slutar typ 20 över 1! Det e sjukt härligt! :) Sen på fredag är det nog inget spec. Ska sortera reklam och bara mysa hemma. På lördag morgon är det konfirmation o på kvällen kommer tjejerna för att fira min födelsedag:) Det ska bli skit kul! Sen på söndag ska jag dela ut reklamen. Det var de. Nu ska jag kolla tv.


Puss


//Modetjej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0