Sweet dreams

Då var det fredag och denna veckan har gått så otroligt snabbt. Läxor, träning o skola. Imorron förmiddag ska jag in till stan med Sara och Soffi<33 Ska bli så himla mysigt asså! Blir väl antagligen EH att käka på:P Man blir ju rånad där! :P Elr kanske nått annat. Men Donken kan man väl fet glömmaXD Har bara inte världsmycket pengar:S Vet ej hur jag ska göra med busspengar:P Ska shoppa lite grejer på hm, har 500 kronors presentkort där så.. Just nu sitter jag i lillebrors rum. Mitt rum är fullt med kusinernas saker. De sover där.. Så lilla jag måste sova på GOLVET i lillebrorsrum:P Kommer frysa ihjäl:P Nu ska jag pysa!



Puss



//Modetjej 


Kommentarer
Postat av: Sara

ja, ALDIRG ALDRIG MER DONKEN!!!

2009-02-15 @ 18:45:49
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0