Panik

Fick panik när jag nyss kom på att halva lovet har gått!!!! Helt sjukt, jag har typ inte hunnit göra något vettigt alls:P Mer än simmat. hehe. Idag har jag bara städat, tömt disken:P, satt in i diskmaskinen, städat Ninnis bur (jasses marsvin), städat mina kaniners bur och varit ute och gått med kussarna. De sov ju över här i natt. OMG! Sov knappt nått:P Men några timmar blev det. Nu har jag kollat klart på en film, something new hette den. Ganska bra faktiskt. Typ med Simon Baker som syns över alllt just nu och en annan tjej. Ringer runt till tjejerna och bestämmer tid till imorron. Vi ska ju till laserdome. Ska bli super kul. Nu ska jag köra den dagliga bloggkollen.



Pusss


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0