Lördag

Igår hade jag bäst! Klockan kvart i tre tog vi (Sara, Soffi o jag) bussen till stan. 4 spelade vi bowling i en timme:) Jag gjorde 6 strike;) 2 spärrar:P Sen Gick vi och åt på världens mysigaste spanska restaurang. ´Sara bjöd eftersom hon hade fyllt år:) Och jag (ljushuvud som jag e) glömde ju så klart saras present hemma! Men det fixade sig sen:P Vi öppnade hemma hos sara i stället.  Jag tog vitlöksbröd till förrätt, ryggbiff planka till huvudrätt och en super smarrig tiramisu. Blev ganska mätt sen. Efter det drog vi hem till saras place;) Hon fixade världens finaste frillor på moi! She's the best. Där öppnade vi hennes fina presenter. :P Underkläder, örrhängen o snuskiga kortXD haha.
Sen fick jag gå hem för i o med att jag är förkyld så fick jag typ precis som jag får när jag åker lift i alperna. Lock i öronen men det släppte inte! Jag gick hem, tog alvedon, näsdroppar och det gjorde inte ont när jag vaknade:):) Nu ska jag sortera reklam:P

Puss


//Modetjej


Kommentarer
Postat av: sara

det var över mysigt <3 tack bästa!

2009-02-21 @ 18:32:47
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0