....if i could dream......

Då var det onsdag ja. Dagen började med att skolan startade halv 9, lite lektioner fram till lunch. Sen stack jag till ica med emmy, izza, jullan o elli. Köpte en enorm chokladmuffins:P  Sen drog vi till skolan där vi hade ''picknick'';) I kapprummet, hehe. Efter det var de matte. Vi fick tbx våra diagnoser:) Det gick super bra! Fick alla rätt. Hoppas provräkningen går lika bra på tisdag. Sen gick jag hem med jasse. Vi satt vid datan, fotade, snackade skit, planerade för lördagen:), lyssna musik, kollade one tree hill:) och hade mysigt. Hon gick nyss. Så nu hade jag tid att blogga:P I kväll är det mkt roligt på tv. Klockan 9 är det sista avsnittet av Made in sweden. Missa inte! Ska förmodligen käka mammas randiga chokladmouse tårta:) Vit o ljuschakladmouse. Hur jag stavade till det vet jag inte men är för trött för att tänka klartXD Nu ska jag köra en bloggkollsrunda:P


Puss


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0