Freitag

Idag har jag inte gjort något specielt. Det e ju lång skoldag på fredagar som vanligt. Inte kul. Men när jag kom hem fick jag nybakta kanelbullar och satte genast efter jag ätit 4 stycken :P igång med reklamen. Det dröjde timmar! Nu har jag käkat, kollat på let's danceXD Jag älskar Laila Bagge, hon e en så sjukt cool tjej. Läste i kvällsposten och på veckorevyns hemsida att Laila Bagge och Niklas Wahlgren e ett litet par, sött:) Nu sitter pappa o lillebror o surar. Redhawks förlorade på straffar ju:( Skit!! Denna helgen blir det inte mkt tid för bloggen kan jag berätta! No:arbete, tyska prov och läxa är det som gälller, sen har jag ju reklam, konfirmation och spelarmöte med:/ Hur ska jag hinna med allt?? Nu ska jag dra och kolla på tv.


Puss



//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0