Torsdag

Idag har jag tagit det lungt. Imorse började vi 10, gick till beccy kvart över 9, där hittade jag även jasse;) XD Vi satt o pratade o lite sånt. Sen var det lektioner som vanligt. Slutade halv 4, då skulle stackars jag till tandläkaren. Det började ju bra med den där saken man har i munnen när man ska ta sånna bilder. Hon sa att det såg jättebra ut, inga hål och inga början till hål. Jag blev ju super glad. Sen börjar hon med allt tandläkarsråk och jag hörde att nått var fel, efter ett tag sa hon, får jag lov att ta fram borren cecilia? Jag bara, okej? :P Så jag satt där med typ 5 apparater i munnen + borr! Usch, och sen banankräm på fyllningarna i tänderna:P BLÄ! Så nu e jag glad att det e överXD Har inte bloggat på ett tag, men skolan har tagit mkt tid på sistone. Nu hade jag en liten lucka i alla fall. Torsdagar är ganska chill faktiskt. Imorron är det sista dagen i skolan innan lovet. *Längtar* Och imorron är det den 3:e april:) Lisa, soffis kompis, kommer hit!!! Ska bli jätte kul att träffa henne! :) Vi ska och shoppa på tisdag med henne:D Det är nog det ända jag har planerat på lovet, förrutom en match på onsdagen, lillebror fyller 12 på torsdagen så då blir det restaurang sen beccys fest då på lördagen (påskafton) och på måndagen invigningen av swedbank arena i malmö:D MFF-ÖIS. *LÄNGTAR* Har inte sett en mff match på skit länge. Nu ska jag fixa en grej med mina skolgrejer, måste sätta in alla mina so-papper i en pärm. Annars hittar jag aldrig dem sen:P Detta blev mkt text så hoppas jag inte tappade några läsare på vägenXD


Puss & Kram

//Modetjej

Kommentarer
Postat av: sara

wii, på tisdag <33

2009-04-02 @ 21:07:05
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0