Sweet dreams





Hela ideén med att dela ut reklam var ju för att jag vill ha en systemkamera.
Och efter att ha upptäckt Erika Hallmans blogg så e jag beroende av systemkameror.
Erika är ju helt grym. Så bra kommer jag nog aldrig att bli på att fota.
Hon fotar med den kameran jag vill ha.
Bloggerskan Lisaplace har en likadan.
Den kostar ju ''bara'' 7000kr :S hehe
Men jag får spara flitigt.
Inget onödigt shoppande mer.
Inte för att jag kommer hålla det.
Men men...
Jag ska kämpa som en gris;)

//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia - Smartare än Barbie

hoppas du köper en systemkamera så du kan ta bilder på mig mohahahahha

2008-09-03 @ 20:47:51
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0