Söndag igen...

Shit vad veckan går fort.
Sorry att jag inte hunnit blogga
har i princip bara fixat med reklamen idag:/
Nu är jag färdig.
BOKSTAVLIGT.
Helt utmattad, huvvet dunkar...
Ska äta lax med nån god sås och nått:P
Sen måste jag göra lite läxa.
Två prov denna vecka,
So prov på fredag: amerikanska och franska revolutionen,
Matte diagnos på tisdag.
Och sen skolfoto på tisdag.
Ska upp svin tidigt då och åka till Beccy antagligen och fixa mig:D:D
Börjar åtta så jag får typ gå upp sex och cykla till Beccy utan smink och i pyjamas,
Näh, bara skojja inte pyjamas:P
Skriver mer efter maten..


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Beccansneckan

Haha. Allvar? Tror du jag är vaken då?? XD Äh, jag ska dusha typ..

=P Kommer Jasse också? Jag har inte ens pratat med mina föräldrar än? =S

2008-09-15 @ 16:52:39
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0