Skolan

Nu är jag hemma från skolan.
Skit lång dag.
Som alla andra oxå.
E skit trött faktiskt.
Har inte alls lust att göra läxa. Men har man nått val?:(
Så nu blir det matte papper och sedan NO och engelska.
Om jag hinner ska jag nog börja med reklamen oxå.
Men det får vi se:P
Är lite pisst off för jag har inte fått min lön än.
Systemkamera kontot behöver öka med pengar:P
Ikväll kommer pappas kompis från Sthlm hit.
Dem ska på nån golftävling i Danmark.
Go Pappa!!!:D
Han e borta över helgen.
Ikväll blir det världens godaste kycklingrätt till middag.
Kyckling i balsamvinäger med parmaskinka runt.
Muuuummmsssss.........
Och så klart mega tjock bandpasta:D
Imorron ska jag nog va med Beccy och ev Soffi ett tag efter skolan:D<3333
Efter som att vi slutar fyra:( så blir det ju inte mega länge.
Men jaja...
Nu måste jag ta itu med läxan:P

Puss

//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Nour Naeem

Fin blogg :)

2008-09-10 @ 16:51:42
URL: http://livetenligtnaeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0