Ryssen Kmr:P

Då var det Onsdag.
Ingen träning elr något.
Sitter här och tråkar.
Skulle egentligen gått på body steppen med bästa<33 men har så
j**la ont i halsen.
Får bli en annan gång.
Lilelbrossan åkte nyss till sin gittarr och jag ska sätta mig och titta på tv.
Tack och lov den som uppfann halstabletten!!
Du är nog älskad av många!!!!
Senare ska jag åka och köpa nått lättlagat och chic tidningen:D
Ska laga kvällsmat ikv förstår ni:P
Det blir Potatis chips asså det e typ pommes i chips form.
Skit ballt.
Tar foto sen för dem som inte vet vad jag menar.
Nu börjar jag längta till julen:P
Låter konstigt men jag gör faktiskt det.
Hösten är bara massa förkyllningar och regn.
:P
Ikv ska jag mysa framför tv:n och kolla på idol:D
Har längtat så himla länge.
Ska bli kul att se hur den nya juryn e:D



//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0