Lördag

Hejhej!

Ledsen att jag inte skirvit idag.
Har haft fullt upp med att dela ut reklam och sen har jag träffat Jasmine
när hon jobbade;P
Hon var typ funktionär på en spring tävling idag:D
Hjälpte till att dela ut vatten.
Sen ringde pappa och var lite sur eftersom att jag inte sagt var jag var
eller sorterat klart reklamen som jag skulle:S
Hehe.....
Men det blev jag klar med vid åtta:P
Nu har jag kollat på film med lillebror och pappa, mamma är ingen film
människa, direkt.
Det blev ''She's the man''
Shit, vad den e bra!!!!:D:D:D
Har alltid älskat den.
den handlar ju om fotboll, kärlek och en av huvudrållerna spelas av en riktigt
snygging;)
Channing Tatum!!!!
Hehe....
Nån mer än jag som tycker han e skit snygg????:P
Jaja..
Imorron blir det fotbollsmatch på IP och sen dela ut reklamen och kanske va
med bästa<333??
Nu bloggar jag inte mer idag.
Ni ska få en bild på Channing:P





//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia

vet du att han är jätte tjock för tillfället :O

2008-09-20 @ 23:08:02
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0