Bio med bästa<33333

Stress, stress och stress är vad som händer i mitt liv just nu:/
Asså jag hinner aldrig blogga längre.
Idag har jag delat ut reklamen....
Ska nog sluta när jag fått ihop till kameran.
Står inte ut längre tror jag.
Det e ett superbra jobb om man vill tjäna extra men efter ett tag tröttnar
man:/
Jaja...
Nu har jag kommit hem.
Var och såg Patrik 1,5 på bio med tjejerna.
Den var sjukt grym!!!
Ni som inte sett den måste se den.
Fint buskap;)
Hade superkul bästa<33333
Vi tog bussen in och sen kollade vi på bussen och på  väg hem så skulle
jag för en gångs skull betala med mynt.
Och gissa vad som händer när jag går för att sätta mig tappar jag skitet.
Damn......
Och alla börjar gapflabba.
Till och med jag måste jag erkänna:P
Jaja.... Lite piningt.
Tjejerna tvingade mig att ta upp alla mynt.
Ville helst bara låta dem ligga.
SKit samma.
Träffade en kändis på bussen i alla fall:P
Nu ska jag plugga.
Räkna inte med att jag bloggar varje dag i veckan.


Puss


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia

haha ja du tar ju aldrig upp mynt ;)

2008-09-29 @ 19:49:14
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0