Bästa tisdagen på LÄNGE:D

Hejhej!


Hinne rinte skriva på dagarna längre:/
Så mkt läxor.
Idag var det nästan inga läxor alls.
Direkt efter skolan åkte jag, Jasse och Beccy hem till Beccy's place
och skulle fira prinsesstårte veckan:P
Jag och Jasse cyklade till ICA för att köpa det.
Men när vi kom dit så såg vi att tårtan innehöll spår av nötter.
Resultat= Vi frossade i kakor och bullar i stället:P
Wienerbröd, vaniljmunk, ringmunk, mummasnäcka och vanilj hjärta var några:P
Sedan körde jag hem och kollade på tv.
Då telefonen ringer.
Blev erbjuden att vara barnvakt till söta barn i gatan bredvid:D
Satt hela tiden och lekte med bilar och fotbollsspel med minstingen, Alicia.
Hon är så gryyymt söt.
Nu är jag hemma igen.
Det var verkligen jätte kul.
Nu ska jag koppla av, dricka lite te och kolla på först idol och sen främmande fågel.
Skriver mer sen:D


Puss


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0