Sleeping trough my fingers:P

Godmorgon!

Shit vad konstigt det känns att sitta och skriva det när klockan snart är 14:00!
It's sick!
Jag vaknade klockan 12 av att soffis mobil ringde.
Jag delade madrass med Soffi och vi låg så nära att båda var helt svettiga:P
Sen reser jag mig gupp för att kolla var Jasse och Beccy är.
Då kommer jag på att Jasse är på hundkurs och Beccy..??????
Var fn e Beccy tänkte vi.
Så vi går upp och frågar Martin.
Han bara ja Beccy gick för en kvart sen.
Haha...
Gårkvällen var najs.
Vi var först på pizzerian och träffade Jolle & co:P
Haha
Dem e för härliga.
Sen cyklade vi hem till först  jasse och sen beccy och hämtade sovgrejer.
Vi kollade på lite grejer från när Soffi va med i Amigo osv.
Alla ser helt små ut:P
Nu ska jag snart och spela match.
Först äta.


Ciao!


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0