Skofeber??

Chloé har kommit med höst skor.
Alla är enormt häftiga.
Tycker inte ni det?
Så mycket små krummelurer:P
Här har ni några av dem.


Chloé Leaf platform pumps
Gråa ''pumps''  med.... vingar??:P


Chloé Raised leaf boots
Liknande mönster i gråa ''stövletter''..
Chloé Paneled shoe boots
Lila ''stövlettpumps'' med super häftiga mönster<333

Chloé Cross front pumps
Höstgröna ''pumps'' med peep toe och super snygga remmar över.:D
Typisk Sex and the city sko enligt mig:P

Sen var jag bara tvungen att lägga upp denna Stella McCartney skapelse..:

Stella McCartney Patent ankle boots
Kolla in klacken.
Går dem att stå på:P
Nu blir det läsning för mig:P

Pusss

//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia

Ge mig Stella Mcartney skorna!!!fy vad fina!!

2008-10-02 @ 20:16:34
URL: http://randfia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

häftiga skor! :D

2008-10-14 @ 00:12:17
URL: http://goosebumps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0