Shit asså!

OMG!

Det går bara längre och längre.
Har fn inte bloggat på en HEL vecka.
Sorry! Det ska faktiskt bli ändrat denna veckan! Jag lovar. Det har gått så långt att beccy heter på msn:
- Cissi bloggar vart 100 år, so do Jass:P
Vinken hjälpte , puss världens bästa snecka<3333
Nu sitter jag här. Imorron ska jag och praoa i Danmark:D Ska bli superkul! Ska dit med Johan. Ena dagen och sen med Johan, Jonathan och Victor. Blir ensam tjej då. Hehe.....
Men det löser sig. Jag vet ju hur man hanskas med guys like them:P
Beccy, jag och Jasse chattar 3 manna konversation nu:P Hoppas hon blir glad när hon ser inlägget.
JUST FOR YOU SNECKAN<3
Nog för mig!

Puss


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Hihi! And for you: <3333333 hihi till månen oh tillbaka, nej förresten. till pluto:D

2008-10-20 @ 21:23:14
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0