Håltimme:D


Shit vad länge sedan jag bloggade:S Sorry! Nu sitter jag här i skolan med Jasse och Beccy och Jasseskäller ut mig för att jag brukar göra ny rad efter varje mening:P Så nu blir det ändring på det! I helgen har jag tyvärr inte hunnit blogga eftersom att jag har varit med i fotbollscup och hjälpt till i kiosk osv. Måste säga att det var inte helt fula p-94 och p-93 domare där;) Haha... Kusinerna har oxå varit här jue! Dem e ju för söta!!!!! Jag, Isa och Martin var ute och cyklade.
Elr rättare sagt, JAG cyklade och martin och Isa satt i cyklekärran:P Vi hade superkul. Fast jag var ganska trött i benen sen kan jag berätta. Igår på cupen gick det super bra! VI vann jue hela skiten;)
Lag 1 och lag 2 från klubben i finalen:D Sjukt ball!
Fick en liten goodie bag med waterproof mascara, mineral powder, lipgloss och eyeshadow pencil. :P värde totalt var typ 200 spänn:P Nu ska jag dra och plugga lite tyska sen äta köttbullar och makaroner.:D


Puss


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0