Tisdaggg

Nu har jag satt på mig min mysiga kofta och druckit upp teet. Och nu sitter jag här. Lite orolig för vi har typ matte diagnos imon:S Kom på nu att jag har glömt bort hur man räknar ut ekvationer..... Pappa försökte visa hur man gjorde men han räknar ju bara allt i huvvet så det e inte alltid så lätt att hänga med:P Idag har jag bara gjort lite läxa och övat till en himla massa prov....... Sen har jag fixat lite grejer med bloggen. Tat' bort besöksräknaren och satt ditt reklam för Cocoo.se:D
Kan inte hjälpa det men grejerna där ifrån e helt underbart söta!!! Dem har fått in massa skit fiiina grejer nu. Nästa vecka MÅSTE jag ta tag i min design. Får fråga sneckan om hon kan hjälpa mig (A)
Nu ska jag kolla klart på Desperate Housewieves:D



      Här är mina favvisar från kollektionen:D
      Man vill ju bara äta upp dem små söta cupcakesen:P
      Eller hur????
      (Bild från: Cocco.se)

Puss


//Modetjej


Kommentarer
Postat av: Sara

åhh, gud vad fina! ska vi beställa dom ? :D

jätte fin header oxå:) har du gjort den själv:O?

pussar

2008-11-07 @ 20:54:00
URL: http://sarascandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0