Saturdaaay

Nu har jag vatt hemma i nån timme. Va ju på konf läsning nio i morse:S Blev ju lagom glad när jag blev väckt 8 i morse och fick gör frukost och allt själv:P Vi var i kyrkan idag. Jag gillar kyrkor... dem e så himla fina! :P Vår kyrka e ju oxå söt:P Nu har jag passat p åatt ätit lite lunch, pizza och hamburgare;) hihi.. vet att beccy kommer komentera det;)
Igår kväll blev det verkligen inte som jag hade tänkt mig:S Jag hade kul men inte alla... Soffi följde med mig hem sen och vi kollade röstingen. ÄNTLIGEN! Johan e ute! Fast såg ni den där galna Anna-Lisa.  Kan man bli pinsammare???
Jaja... Om danny sjöng så för mig hade jag nog oxå fått andningssvårigheter:P
Nu ska jag fortsätta julpyssla:P Pyssla och pyssla... Fixar grejer till granen:P
Sara blev sjuk så vi kunde inte va idag. 
Krya på dig bbe!



//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0