oooops! i did it agian:S

Nu var det fyra hela dagar sedan jag bloggade sist. Sorry!!!!!  Idag har jag gjort klart all reklam. Imorron blir det ju eventuellt shopping med Jass och Beccy:D *Hoppas* Ikv ska jag inte göra så jätte mkt. Mysa och lite sånnt:D
Ska ta bussen 16.00 .....
Ska ta med massa godis:P hihi
Igår sov Jasse och Beccy över här. Mysigt som fn! Vi låg och pratade på madrasserna och låg hullerombuller när vi somnade. När jag sedan vaknade på natten fick jag typ panik. Haha.. Svettigt värre! Kunde knappt andas jue.
Innan det fixade vi becys hår. Fy fan vad bra det blev. Ursäkta språket:P Jasse och jag borde bli frisörer:P Jag vill ju jobba med nått kreativt så...
Nu ska jag göra vid mig.

Puss


//Modetjej 

Kommentarer
Postat av: bubblaN

snacka om cis

2008-11-15 @ 15:24:39
URL: http://duoblebubblegum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0