Träning, reklam och första snön

Rubriken säger allt om vad jag sysslar med denna fredag. Ska snart dra till IP och träna. I förmiddags kom första snön:D Super mysigt ute nu asså. Ute träning och allt jue. Ikv kan jag inte göra så mkt. Reklamen måste vara klar att köras ut imorron. Dem andra tjejerna ska väl antagligen kolla film elr nått. Jag stannar hemma. Idol och reklam:P Imorron halv nio ska vi dra oss till byn brevid vår och ha konf läsning. Jonna och beccy kommer till mig halv nio imorron. Pisstidigt:P
Imorron har jag ju namnsdag med. Cecilia:D Hoppas nån kommer ihåg mig.. hehe.
Nu måste jag dra. Kanske halt ute.
Bilder kanske kommer ikv;)


Puss


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0