DJ Mes big time

Hade bäst igår<3
Först cyklade jag hem till Jasse och där va Soffi med. Vi cyklade därifrån till kiosken och snackade hela vägen såklart:P När vi kom hem slog vi på idol och kollade på det, pappa hade fixat så vi kunde se på projektorn:D<3 Det var sjukt bra uppträdanden igår! Helt OTROLIGT! Och när man inte tror Kevin kan bli bättre så börjar han sjunga som värsta rocksnubben! FY FN VAD JAG ÄLSKAR DEN MANNEN!!!!!!!!!!! I realy do! I alla fall... När det var dags att rösta gick vi in på mitt rum och dansade som dårar! LOVE IT! haha.. Blev sjukt svettig:P Jag (DJ Mes, som soffi kallade mig;) ) körde gamla godingar på min cd-player. Haha..
Hade i alla fall skit kul.
Nu sitter jag här och segar. Måste dela ut reklamen nu:/


Pusshej


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: fiiaaa

DJ MES haha! gamla godingar på cdplayern XD

2008-11-08 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0