Celebrity dolls

Är det nån mer än jag som är trött på alla dockor och annat om kändisar. De ser ju inte äns ut som kändisen här är några lite bättre och sämre dockor.


Eller vad tycker ni???






image99
Detta exemplar av Gwen hör ändå till ett av de bättre. Och ni ser hur olik hon är.





image100
Detta är inte heller nått woooow. Jag såg inte änns att det var Desperate house wives gänget  :O



image101
Lindsay Lohan?? Det syns inte....




image106
Denna docka är ändå den sämsta jag NÅGONSIN sett i hela mitt liv. Det ska föreställa Christina Aguilera..




image107image108
Systrarna Olsen. Nja de är i alla fall ganska lika

Kommentera gärna:D!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Visst är det coolt med regnbågen?
Tack!

2008-05-26 @ 18:17:49
URL: http://typperra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0