Liten fråge sak:D

10 saker om mig:

1. Är du singel? - mm=P
2. Är du lycklig? - ja det tycker ja
3. Är du uttråkad? - inte nu<3
4. Är du ledsen? - nä men jag saknar ngn
5. Är du Italienare? - näpp. Det såg du väl på testet under:P
6. Är du gravid? - noo way
7. Är du full? - naaj
8. Är du cooling? - klart jag e;)
9. Är du från irland? - fortfarande svensk:D
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - jepp

8 Saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja.. kanske
2. Har du någonsin blivit sårad? mm:(
3. Har du någonsin tänkt på en å samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? klart:P
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - ja
5. Har du pussat någon inom de två senaste veckorna? - ja:P
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Vem vet.
8. Vill du gifta dej i framtiden? - aa, om jag hittar nån som duger:P

10 saker & 2 alternativ:

1. Kärlek eller lust
2. Hår eller ögon- gärna båda. Vad e det för frågor:P
3. Katter eller hundar
4. Några få bästa vänner eller flera ''vanliga'' kompisar? - Inget av dem. Jag väljer MINA kompisar<3
5. Tv eller internet
6. Coca cola eller pepsi
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka
9. Dag eller natt
10. Msn eller mobil

10 ''Har du någonsin'':

1. Blivit påkommen när du försökt rymma - yes box =P
3. Gjort nåt du ångrar? jo
4. Hoppat bungee jump? - Nä klart inte
5. Ljugit för någon du tycker om? - Tyvärr ! Förlåt!
6. Ätit en hel tårta? - Nej  orkar bara en eller två bitar:P
7. Gjort bort dej offentligt? - alldeles för många ggr
8. Velat bli tsm med ditt ex igen? - jo....
9. Gråtit när ett husdjur dog? - mm, även om de var fiskar:P
10. Velat försvinna? - vart skulle jag då ta vägen?

10 Senaste:

1. Telefonsamtalet du gjorde? - Beccy <3
2. Telefonsamtalet du fick? - Beccy <3
3. Personen du var med? - Beccy <3
4. Roligaste grejen som hänt? - Jonnas sms från grekland om nagelavbitaren:P <3
5. Personen du smsade? - Jonna
6. Du kysste? - det du:P
7. Du skrev till på Myspace? - har inte det.
8. Du komenterade? - Beccansneckans blogg
9. Du tillbringade natten med? em, ta det inte fel, men mig själv.
10. Du kramade? - Beccy <3 :P

Kommentarer
Postat av: Klara

Galen & galen... deras musik betyder grymt mycket för mig har har hjälpt mig mycket! :)

2008-06-18 @ 17:24:44
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: jag ska till stugan, och så ska jag till sthlm, sen blire väl kompisar, sol och bad. durå?=)

2008-06-18 @ 18:11:22
URL: http://sofshi.blogg.se/
Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Intresting.. :)

2008-06-18 @ 22:29:28
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: BeccanSneckan

Cissi, den sista? Kramade du sig själv eller?=P

2008-06-19 @ 11:30:00
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0