Italy

Hej hopp! Har nyss gått ifrån Italien-Holland matchen. Jag hejar ju på Italien och det går ej så bra för dem. Lillebrossan och papppa hejar på Holland. Buuu:P
Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har vatt bortrest:P
Nu ska jag inte skriva så mkt. Idag var skolan på stranden. Sandslottstävling. Vårt lag gjorde en sjöjungfru. Konstigt nog vann vi men vem brydde sig om det?
Killarna blev i alla fall väldigt omogna när vi kom fram till att vi skulle göra en sjöjungfru.

Imorgon e  de grillning som gäller och på onsdag slutar skolan. Jippi:P

Torsdag är det fotboll och fredag shopping och watching skolavslutning med soffi<3


David Villa från spanien är inte bara super bra på fotboll utan även über snygg:P
Eller hur soffi?!:P


Kommentarer
Postat av: fia

ÅH fan att han är :D

2008-06-10 @ 14:25:25
URL: http://randfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0