Hollywood stars:D

Hollywood får nya stjärnor??:P




Nu har Nicole Kidman och Keith Urban fått sin dotter. Den lilla flickan fick namnet Sunday Rose.
Lite annorlunda men super gulligt tycker jag:D
Grattis:D




Även Brangelina har fått sina tvillingar nu.
Knox Leon och Vivienne Marcheline ska dem heta!
Låter väldigt franskt enligt mig:D
Grattis Brangelina!
Nu har ni 6 barn att hålla koll på hemma;)








Hihi.. Jag har total missat att Jessica Alba fått sitt barn för en månad sedan:P
Namnet på flickan blev Marie Honor Warren.
Grattis!


30_cover_hires.jpg

Bilder på Honor Mare. Visst är hon sjukt söt!!!


//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: nej inte ja hlr:S

2008-07-15 @ 13:13:25
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Solli

babyboom i Hollywood!

Ha en underbar vecka!

2008-07-15 @ 14:37:11
URL: http://metrobloggen.se/solli
Postat av: kristin

jag gjillar verkligen jessica alba:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0