Hej!

Hej alla läsare!
Denna dagen har varit ganska händelserik redan.
Det började med att jag och lillebrossan skulle och köpa lite grejor till dagens lunch:P
Då tror vi vi ser Ingen mindre än ELIN KLING:D
Hon är ju typ min förebild;)
Jag älskar hennes stil och allt.
Helt sjukt asså.
Vi tror att det var hon för det var så sjukt likt.
Om det inte var det så var det en dubbelgångare typ:P
Undrar om det va hon!
Hann aldrig fråga hon var på väg in i bilen:P
Vågade inte riktigt heller så himla mkt folk var det.
Nu ångrar jag mig faktiskt:/


Nu sitter jag i alla fall här och skriver och chattar med Jasse från grekland.
Hon åker hem idag!
ÄNTLIGEN;)
Saknar alla så sjukt mkt.
Alla kompisar är ju bortresta Soffi åkte i morse. :(
Men jag och Jasse diskuterar i alla fall en shoppingtur;)
Nu har jag kramp i armen.
Skriver mer sen.

Puss


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0