Happy Valentine's day!

♥Glad alla hjärtans dag alla mäniskor. Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni har fått många alla hjärtans dag kort och gjort till andra med. Jag började dagen med att gå upp tidigt och göra läxan . Sedan åkte jag till skolan och gjorde nått busigt med mina polare. Vi hade gjort små alla hjärtans dag kort till alla i klassen och skickade dem i skåpen. Vi var så nära på att klara oss från att bli avslöjade då en annan kompis säger
- Jag e helt säker på att det var ( min ) stil som stod på pappret.
Då var jag avslöjad:(
Men jaja fick tyvärr inte något kort från den jag önskat men det visste jag ju:P
Hoppas ni haft en bra dag :D
Puss och kram
Mig<3image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0