Weekdays

Tjenixen!

Nu var det länge sen igen. Men jag har faktiskt VÄRLDENS bästa ursäkter. I helgen har jag vatt i branvakt, i stan, sett Mamma Mia! the musical, delat ut reklam och pluuuggat. Detta eviga pluggande. Tre stora prov denna veckan. Och massa läxa som ska inlämnas. Shit.. Mitt liv är så sjukt stressigt för tillfället. Kan va därför jag går med huvudvärk hela dagarna. Måste sluta stressa och chilla! Fast det kommer nog inte gå så bra:P Måste tänka att jag gör mitt bästa och kan inte göra mer än det. Uppfattat cis?/NOT

Imorron börjar skolan 8. Detta resulterar i att jag går upp kvart över 8 och stressar ihjäl mig. Sen e det Geografi prov. Sen fort hem och plugga religion och käka något innan träningen. På onsdag ska jag till skolan 8 och gå igenom vårt avslutningsnummer med musikläraren. När jag kommer hem blir det plugga religion och matte. Torsdagen börjar vi sent. 09:50. Men då måste jag åka hem till Beccy och öva låten till avslutningen med Jass och henne. Sen e det dags för matte provet och efter det religions provet. När jag kommer hem ska jag sortera reklam och packa:D Fredag morron 7:00 bär det av mot huvudstaden:D:D IDOL HERE I COME! Kevin Borg forever<333333 Det ska bli så jvla KUUUUL! Har ju aldrig vatt i globen heller:P Sen ska vi hem till Trosa borna och bo där:D På lördagen e det Lucia och då e vi i Trosa och åker hem på eftermiddagen. På söndagen ska jag ´dela ut reklamen, kolla lillebrors fotbollscup och baka julgodis med Jass till tyskavslutningen:D
Simssallabimm....Så har ni fått min stressigaste vecka på länge.
Fast det som gör att jag håller humöret uppe är ju Fredagen. Enligt vissa källor ska ju Britney dit. Jag lovar Soffi, i så fall ska jag fota tills kameran laddar ur;)


Långt inlägg blev det i alla fall!

Pusshej


//Modetjej


Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Hej cissi. du.eeh jag tänkte på en sak... alltså du missar ju konfan.. men du ska väl dit på sön? och en sak till.. kan inte jag få va med och göra julgodis med dig och jasse om jag hinner och inte har för mycket läxor? Får jag inte det??:)

2008-12-09 @ 17:43:48
URL: http://beccansneckan.blogg.se/
Postat av: BeccanSneckan

Hej cissi. du.eeh jag tänkte på en sak... alltså du missar ju konfan.. men du ska väl dit på sön? och en sak till.. kan inte jag få va med och göra julgodis med dig och jasse om jag hinner och inte har för mycket läxor? Får jag inte det??:)

2008-12-09 @ 17:44:41
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0