Shopping



Nu var det rekord slaget:) I att inte bloggat på evigheter..... Inte stolt precis. Har inte hunnit. Det e sjukt. Men nu blir det ett litet inlägg i alla fall. Idag åkte jag och mamma in till stan vid 11 tiden. Fyndade inget på rean. Brukar inte det:P Men jag bytte(rätt form av byta beccy???;P) min Cocos body butter från The Body Shop eftersom jag fick två stycken i julklapp:P Bytte till hallon. Luktar super gott. Sen köpte jag ett par nya enorma pärlörhängen. Och sist men ABSOLUT inte minst:
DANNYS SKIVA:D:D:D
Äntligen!  Statoil har inte fått den än och jag har inte vatt i stan på ett tag. Dagens planer var ju från början att dra till Halmstad till vännerna. Men pappsen blev über förkyld så det blev hemma denna nyårsafton. Vi ska äta min favvorätt:P Oxfile och potatisgratäng:D Sen ska jag ut och fotta lite fyrvärkerier var planen då. Och kolla på Djävulen bär prada. Det blir min dag.


Vad är era planer då????



//Modetjej

Kommentarer
Postat av: BeccanSneckan

Haha, absolut!:-D puss på daj<3

2008-12-31 @ 20:10:27
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0