Julstress till 100%

Nu har jag förstått betydelsen av ordet julstress! Shit asså... Jag håller på att bestämma mig för hur min fördelsedagstårta ska se ut... (Fyller år imorron);P, kom nyss på att jag har 2 julklappar kvar att köpa.. Huvudet dunkar. Fick ett brev idag. På brevet stod det att jag har ett paket att hämta ut:D Undrar vad det kan vaXD? Kanske mina skooor! Nu e jag glad igen:P Idag har jag hunnit med attt fixa klart några julklappar, äta frukost ovanligt sent:P 12 tror jag, lagat mat till lillebror och mig och bakat nån grej som leila gjorde på tv:P Sen har jag gjort lite saker till min tårrta oxå.. Men det kan jag inte berätta om här.. Jag har ju en del läsare som ska hem till mig på "tårtkalas" imorronXD Vi ska byta julklappar med. Nä nu ska jag dra och kolla One tree Hill på tv.


Puss


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0