2 december=

Exakt 3 veckor till födelsedagen:P
Oj vad tiden går. Ska nog och shoppa på lördag:D Eller det ska jag rättare sagt. Måste det! Måste komma på bättre tankar. Går och funderar på massa grejer:P Idag har jag mått skit. Huvudet dunkar och massa annat. Får ont i magen bara jag tänker på att det e Geografi prov nästa vecka och att vi ska få betygen vid jul. Jag MÅSTE SHOPPA;P <333 Ska antagligen kolla på när Jasse tävlar osså. Go Jass:D Sorry för idag. Var på ret humör. hehe..  Nu får ni en liten planering för min vecka:D

Onsdag: Skola 08:30, måste köra 8 eftersom att jag ska hem till anton och hämta en nyckel:P Sen kom han på att han behövde en läxbok så det blir väl lämna den med:P Och om du ser detta anton....Vilken bok va det du behövde:P?

Torsdag: Skola 9:50 antagligen hem till Beccy innan skolan. Där är ju alltid så mysigt<3 Min förra Torsdag blev ju inte som jag vätntat mig:/ Kom precis i tid till skolan efter att ha tappat bort husnyckel och skämde ut mig för musikläraren totalt!!!! Sen när jag kommer hem sorteras reklam:P

Fredag: Skola 08:20, slutar 15:25 sen ska jag va med Sara och Soffi. ( Det har jag och Soffi bestämmt Sara:P ) E du ledig??? I så fall vill vi boka dig;) haha

Lördag: Skola ingen skola:D Shopping med tjejerna och kanske kolla Jasse spöa skiten ur sina motståndare?;P
På kvällen Mamma Mia! musikalen i arenan:D

Söndag: Reklam:P Och 2:a Advent:D:D Kanske baka julgodis:D?


//Modetjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0