Palmfestivalen med Beccy

Godmorgon!

Nu har jag precis fått meddelande av tränaren att matchen e inställd.
Men jaja..
Hade i alla fall bäst igår<3333333
Sov ju över och sen på kvällen kl 5 så såg jag att beccy va inne på msn och frågade
om hon skull ehänga med till  palmfestivalen och hon bara JAAAAA:D:D:D
Så det va super kul.
Sjukt mkt as packade mnniskor men då skyddade vårt herrsälskap oss XD
Haha..
F & E bara nu måste vi hålla ihop<3 (Söta killarna)
Det va så gulligt;)
Där missade du allt nått soffi och jasse;)
Men ni hade säkert skit kul ni med där ni va:D
Sen var det mat på restaurang och BWO.
Lägger ut bilder sen.
När vi kollade BWO kom jag på mig själv stå och hoppa på en använd kondom:S
Inte så najs..hehe
När konserten var slut så följde vi med killarna som hade fått för sig att vi skulle åka karuseller.
Men jag och Beccy, Fredde, Martin stod och väntade;P
Sen gick vi till öltältet och där väntade päronen.
Vi gick och skulle papparazzi fotta BWO och fick autografer.
Inte samma känsla som när man fick av Carola och var typ 9 år XD
Hade skit kul igår i alla fall!
Vi ses snart igen<333

//Modetjej

P.s. Bilder kommer:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0