Lördag nu ju!

Hej bloggen!

Sjukt länge sedan jag skrev här ju.
Har haft fullt upp med läxor i veckan så får blogga när jag hinner på helgerna.
Igår hade jag superkul med bästa<333333
Vi åt på pizzerian och hyrde film och köpte massa godis.
På vägen hem från kiosken flummade vi sjukt mkt:P
Som vi alltid gör. 
Elr hur tjejer?!;)
Vi hyrde två filmer.
Vill ej säga vad dem hette:P
den ena var det 15 årsgräns på i alla fall. (inget vold precis):P
Mer säger jag ej.;)
Nu sitter jag här vid datan och jasse strippar:P
(Klär på sig)
Vi va uppe till 4 så är pretty trött.
Nu ska jag följa Jasse hem och sen reklam:)
Hade roligast igår bästa<3333
Skriver mer sen!

Puss


//Modetjej



 

Kommentarer
Postat av: Beccansneckan

Hade också roligast då love! MÅSTE göras om. Och dedär om flummade. 50% flumm och 50% bokstäver, eller? Vad gör du på fredag <3??

2008-09-01 @ 21:46:08
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0