Hehe....

Nu var det några dagar sedan jag bloggade. ::S
Har varit borta mkt nu sista veckan på lovet.
Tänkte sammanfatta det med lite bilder;)




Dagen i Danmark ( Helsingör, Fields och Köpenhamn:D) resulterade i denna väska jag har använt varje dag sedan jag kom hem:D:D
Super nöjd med den.
499 Danska kronor (ca 625 svenska kr)



Inga bilder från gårdagen:P
Då beccy och jag hade super kul.
Vi var även tvungana att göra nått vi aldrig gjort förr:P
Elr hur Beccy<3?:D




Men dagens kommer här:D




Man fick provsitta i kompisarnas Ferrari;)



Kolla snygga bilar

Och mkt annat.

Ska till Sara nu så måset dar!

Kommer fler sen:D

//Modetjej eller kanske Ferraritjeje;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hejhej! tack så jätte mycket! din blogg är också väldigt fin! åhh vill ha din väska... :)

2008-08-17 @ 19:46:35
URL: http://johannaomallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0