Hven

Hej hopp!

Idag har jag varit med familjen och kompisarna från Sthlm på Hven!:D
Det var skit kul att cykla tandem:P
Det var en väldigt händelserik dag... haha
Det började med att vi knappt kom med båten och när vi kom fram så fanns det bara några tandem kvar men vi fick 4 st;)
Sedan cyklade vi och käkade lunch.
Spagetti Bolognese blev det;)
Sjukt god hemmagjord pasta på Hven:D
I allla fall så cyklade vi vidare ner för kyrkbacken.
10% sluttning på den;)
Vi gick och kollade lite i hamnen och fick syn på massa brännmaneter.
SKIT ÄCKLIGA:P
Sen skulle lillebrossan ( klumpig som han är ) fotta maneterna från bryggan vid båtarna.
Sen var han i vattnet och jag var skit rädd. Han var under vattnet en lång stund och sedan kom han upp till ytan skrikandes.
Sjukt läskigt. Han simmade som en hund för att komma fram fort och lyckades ta sig upp på nått bråte som flöt runt i vattnet och sedan hala sig upp på ett rep och sedan upp på bryggan.
Sen åt vi glass och hade mysigt.
 Snart kommer Soffi hem och då ska hon ringa:D:D
Saknat henne som fa*.
Vi ska till stan med sara nån dag innan skolan börjar:D
Bilder kommer sen;)

Allt för mig!

//Modetjej

Kommentarer
Postat av: Randfia - Smartare än Barbie

Hej cissi, jag ringer dig imorgon



puss

2008-08-07 @ 00:03:42
URL: http://randfia.blogg.se/
Postat av: petriiich - me gossip and fashion

nu är jag tillbaka ifrån min bloggpaus

och jag har en tävling igång, kolla gärna in hit! :)

2008-08-07 @ 12:14:45
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0