Godmorgon!

Godmorgon!

Nu har jag nyss stidigt upp ur mina sköna varma säng. För sista gången detta lovet då man kan ha lite sovmorgon och känna: hm.... vad ska man hitta på idag?!
Känns väldigt sorgligt!!
Imorgon börjar man åttan och det är betyg som gäller.
*Nervös*
Inte så nervös för det hela. Mest för att vi har enormt hård tyska.
Eller väldigt mkt i både läxa och annat.
Men man får ju göra så att skolan går först och man måste göra läxor innan man kan va med kompisar.
(Om man inte kan kombinera det och göra läxor med kompisarna;P)
Det var allt om skolan.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt...
Måste i alla fall ha roligt den sista dagen på sommarlovet 08! :S
Kanske ringa Jasse, den ända bland friendsen som inte är dyngförkyld med feber:(
I feel sorry for you Jonna, Beccy & Co.
<33333
Igår kväll var ju jag och Jasse ute och gick.
Det var überskönt! Vi pratade hela vägen;)
Sen gick vi in på ica för coca cola har typ kommit med en ny dryck.
Kommer ett inlägg sen.
Så idag blir det nog ett fik med en kompis:D

Vad ska ni hitta på idag?


//Modetjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0